Co potřebuje dobrá mobilní aplikace pro účetní společnost?

Mobilní aplikace účetní firmy je skvělý způsob, jak nejen přidat další úroveň služeb pro své klienty, ale také je to strategické rozhodnutí, které může vaši společnost postavit do světla jako moderní a progresivní. Vzhledem k tomu, že mnoho majitelů malých podniků běžně spoléhá na digitální a mobilní nástroje od digitálního marketingu až po správu úloh, může vás mobilní aplikace v oboru účetnictví dokonale posunout do preferovaného způsobu činnosti.

Sdílet tento článek

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Mobilní aplikace účetní firmy je skvělý způsob, jak nejen přidat další úroveň služeb pro své klienty, ale také je to strategické rozhodnutí, které může vaši společnost postavit do světla jako moderní a progresivní. Vzhledem k tomu, že mnoho majitelů malých podniků běžně spoléhá na digitální a mobilní nástroje od digitálního marketingu až po správu úloh, může vás mobilní aplikace v oboru účetnictví dokonale posunout do preferovaného způsobu činnosti.

Když přemýšlíte o všech odborných znalostech a službách, které nabízíte. Stejně jako v jakémkoli jiném odvětví je design vaší aplikace rozhodující a na první pohled musí být i ohromující. Co by tedy dobrá aplikace pro účetní měla nabídnout?

Mobilní aplikace pro účetní firmy

1. Faktury a nahrání dokumentů

Vedení záznamů o věcech, jako jsou faktury, potvrzení o platbách a potvrzení o výdajích, může být skutečnou bolestí hlavy pro majitele malých podniků. I když mnozí z nás do určité míry přijímají digitální formu, my vlastníci firem často stále končíme s papírovými fakturami a paragony. Chodíme s poštou, nosíme je po kancelářích nebo je skenujeme a posíláme je přes e-mail. Což je někdy problém. I digitální faktury mohou být však bolestí, pokud jde o třídění prostřednictvím e-mailů a jejich zařazování.

Začlenění funkce nahrávání faktur zefektivňuje celý tento proces a znamená, že vaši klienti mohou odesílat celé faktury a dokumenty ze své mobilní aplikace, ať už jsou u stolu, na pracovišti nebo u klienta. Je to rychlé, snadné a pohodlné, umožňuje přesnější vedení záznamů, je to efektivnější a odstraňuje měsíční nebo čtvrtletní potíže. Je to skvělá strategie pro obě strany!

2. Push oznámení

Mít push oznámení z vaší mobilní aplikace může být pro majitele firem nesmírně užitečným nástrojem – tuto funkci můžete využít ve své účetní aplikaci, abyste klientům připomněli klíčová data v celém finančním roce, jako je podání ročních výnosů, data uzávěrek a daň z příjmu právnických nebo fyzických osob, silniční daň nebo termíny platby DPH.

3. Konzultační formuláře

Usnadněte svým klientům vyhledání vašich odborných znalostí a služeb tím, že jim umožní odesílat žádosti přímo prostřednictvím mobilní aplikace. Tato funkce zlepšuje obchodní vztahy tím, že otevírá komunikační linky a zajišťuje, že se s vámi vaši klienti mohou kdykoli spojit. Je to také skvělé pro rozšiřování služeb a odstraňování všech problémů již v zárodku, než se budou dále rozvíjet.

Více k prozkoumání

Firemní

Jak propagovat vaši firemní mobilní aplikaci s malým rozpočtem?

Mobilní aplikace se rychle staly základním aspektem růstu malých podniků a průzkumy ukazují, že téměř polovina všech podniků má nyní mobilní aplikaci, přičemž jedna třetina plánuje v budoucnu investovat do vývoje aplikací ve snaze vyhovět vyvíjejícím se potřebám a očekáváním zákazníků. Je však důležité si uvědomit, že vývoj aplikací je pouze první fází začlenění mobilní technologie do obchodního modelu. Jednoduše mít mobilní aplikaci automaticky nepřinese výhody … počítá se s tím, co s ní uděláte.

Chcete podpořit své podnikání?

Pokračujte do kontaktů pro mobilní aplikaci nebo responzivní web.

Kontaktuje nás ještě dnes

Stačí jen napsat nějaké podrobnosti a naše podpora Vás bude kontaktovat. 

Kontakt

  • 731-941-171
  • info@budtemobilni.cz

Tento web používá cookies k zajištění co nejlepšího zážitku na našem webu.