Mobilní aplikace účetní firmy je skvělý způsob, jak nejen přidat další úroveň služeb pro své klienty, ale také je to strategické rozhodnutí, které může vaši společnost postavit do světla jako moderní a progresivní. Vzhledem k tomu, že mnoho majitelů malých podniků běžně spoléhá na digitální a mobilní nástroje od digitálního marketingu až po správu úloh, může vás mobilní aplikace v oboru účetnictví dokonale posunout do preferovaného způsobu činnosti.
Když přemýšlíte o všech odborných znalostech a službách, které nabízíte. Stejně jako v jakémkoli jiném odvětví je design vaší aplikace rozhodující a na první pohled musí být i ohromující. Co by tedy dobrá aplikace pro účetní měla nabídnout?

1. Faktury a nahrání dokumentů
Vedení záznamů o věcech, jako jsou faktury, potvrzení o platbách a potvrzení o výdajích, může být skutečnou bolestí hlavy pro majitele malých podniků. I když mnozí z nás do určité míry přijímají digitální formu, my vlastníci firem často stále končíme s papírovými fakturami a paragony. Chodíme s poštou, nosíme je po kancelářích nebo je skenujeme a posíláme je přes e-mail. Což je někdy problém. I digitální faktury mohou být však bolestí, pokud jde o třídění prostřednictvím e-mailů a jejich zařazování.
Začlenění funkce nahrávání faktur zefektivňuje celý tento proces a znamená, že vaši klienti mohou odesílat celé faktury a dokumenty ze své mobilní aplikace, ať už jsou u stolu, na pracovišti nebo u klienta. Je to rychlé, snadné a pohodlné, umožňuje přesnější vedení záznamů, je to efektivnější a odstraňuje měsíční nebo čtvrtletní potíže. Je to skvělá strategie pro obě strany!
2. Push oznámení
Mít push oznámení z vaší mobilní aplikace může být pro majitele firem nesmírně užitečným nástrojem – tuto funkci můžete využít ve své účetní aplikaci, abyste klientům připomněli klíčová data v celém finančním roce, jako je podání ročních výnosů, data uzávěrek a daň z příjmu právnických nebo fyzických osob, silniční daň nebo termíny platby DPH.
3. Konzultační formuláře
Usnadněte svým klientům vyhledání vašich odborných znalostí a služeb tím, že jim umožní odesílat žádosti přímo prostřednictvím mobilní aplikace. Tato funkce zlepšuje obchodní vztahy tím, že otevírá komunikační linky a zajišťuje, že se s vámi vaši klienti mohou kdykoli spojit. Je to také skvělé pro rozšiřování služeb a odstraňování všech problémů již v zárodku, než se budou dále rozvíjet.