Měla by vaše firemní aplikace mít věrnostní program ?

Všechny podniky znají důležitost loajality zákazníků. Získání nového zákazníka stojí nejen pětkrát tolik, jako je tomu u zachování stávajícího, ale věrní zákazníci také dle statistiky pravděpodobně utratí největší částky.

Sdílet tento článek

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Všechny podniky znají důležitost loajality zákazníků. Získání nového zákazníka stojí nejen pětkrát tolik, jako je tomu u zachování stávajícího, ale věrní zákazníci také dle statistiky pravděpodobně utratí největší částky.

Jaký je nejlepší způsob, jak posílit věrnost zákazníků? Prostřednictvím věrnostního programu. Výzkum naznačuje, že téměř všichni zákazníci se cítí více oddaní značce, pokud značka nabízí systém odměn.

Velkou otázkou je… měli by si podniky vytvořit věrnostní program výhradně jako fyzickou nebo online podobu? Nebo vsadit výhradně na věrnostní program v mobilní aplikaci?

Co zákazníci chtějí

Abychom na tuto otázku odpověděli, musíme se podívat na to, jak skutečně jsou věrnostní programy úspěšné. Pravdou je, že zatímco některé prosperují, jiné ne. Zpráva o průzkumu loajality společnosti Code Broker ukazuje, že pouze 18% nakupujících se aktivně zapojuje do všech věrnostních programů, do kterých se přihlásili. Většinou se zapojuje méně než polovina. Co je za problém? Zpráva dospěla k závěru, že věrnostní programy nevyhovují potřebám zákazníků, přičemž tři čtvrtiny uvádějí, že by byly mnohem ochotnější účastnit se věrnostních programů, kdyby mohly získat přístup k jejich odměnám prostřednictvím svých chytrých telefonů.

Chytrý mobilní telefon

To nám říká, že rozšíření věrnostních programů na mobil je nezbytné, ale je pro podniky lepší začlenit věrnostní program do responzivního webu nebo do jejich mobilní aplikace?

Přestože je přístup přes mobilní weby důležitý, přístup přes mobilní aplikace je možná důležitější. Vzhledem k tomu, že lidé 85% celkového času stráví na chytrých telefonech používáním aplikací, má smysl, aby podniky zavedly své zákazníky tam, kde zákazníci jsou nejčastěji. Pokud jsou vaši zákazníci ve vaší aplikaci, ujistěte se, že tam je také váš věrnostní program.

Výhody věrnostních programů v aplikacích

Zahrnutí věrnostního programu do aplikace má mnoho výhod:

Pokud máte věrnostní program v mobilní aplikaci zvyšuje interakcí mezi medii

Přidání dalšího obsahu do vaší aplikace pomáhá budovat silnější mobilní pozici

Můžete se spojit se zákazníky a odměnit je, ať jsou kdekoli

Je to způsob, jak motivovat zákazníky ke stažení a používání aplikace

Pokud již svým zákazníkům nabízíte věrnostní program, je rozšíření odměn do vaší mobilní obchodní aplikace perfektním způsobem, jak zajistit plynulé používání mobilní aplikace bez ohledu na to, kde se vaši zákazníci nacházejí. Pokud ještě takový věrnostní program nenabízíte, je čas zvážit jeho vytvoření, přičemž tyto systémy pracují pro zlepšení vztahu zákazníků s vaši firmou. Více info zde.

Více k prozkoumání

Firemní

Jak propagovat vaši firemní mobilní aplikaci s malým rozpočtem?

Mobilní aplikace se rychle staly základním aspektem růstu malých podniků a průzkumy ukazují, že téměř polovina všech podniků má nyní mobilní aplikaci, přičemž jedna třetina plánuje v budoucnu investovat do vývoje aplikací ve snaze vyhovět vyvíjejícím se potřebám a očekáváním zákazníků. Je však důležité si uvědomit, že vývoj aplikací je pouze první fází začlenění mobilní technologie do obchodního modelu. Jednoduše mít mobilní aplikaci automaticky nepřinese výhody … počítá se s tím, co s ní uděláte.

Chcete podpořit své podnikání?

Pokračujte do kontaktů pro mobilní aplikaci nebo responzivní web.

Kontaktuje nás ještě dnes

Stačí jen napsat nějaké podrobnosti a naše podpora Vás bude kontaktovat. 

Kontakt

  • 731-941-171
  • info@budtemobilni.cz

Tento web používá cookies k zajištění co nejlepšího zážitku na našem webu.