Instagram přináší svým uživatelům pozoruhodné změny

Všechny tyto změny ukazují, že bez ohledu na to, jak populární nebo zavedený design vaší obchodní aplikace je, vždy existuje příležitost jak ji vylepšit, vyvinout nebo posunout.

Sdílet tento článek

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Instagram je nejrychleji rostoucí platforma sociálních médií v historii. Nyní vydal pro své uživatele několik změn společně s vydáním systému iOS 13. Aktualizace mobilní aplikace bude k dispozici také v nejnovějších operačních systémech Android. První významnou změnou je přidání tmavého režimu napříč systémy iOS i Android. Změny na tmavý režim se osvědčily zejména u uživatelů iPhone a v současné době jsou trendem. Jednoduše změníte barevné schéma tak, aby poskytovalo tmavší rozložení barev, většinou černý podklad v hlavním menu aplikace. To znamená, že se tmavá obrazovka zobrazuje na pozadí se světlým textem. To je rozdíl od toho, co bylo doposud běžné.

Vzhledem k oblíbenosti aplikace mezi tisíci uživateli je alternativní téma vítanou změnou a mnozí ji preferují před standardním světlejším tématem.

Další velkou změnou aplikace je odstranění karty „followers“. Tedy upozadit počet sledujících. Toto bylo vyzkoušeno na vybrané skupině uživatelů, ale nyní se má rozšířit na celou uživatelskou základnu Instagramu. Funkce „followers“umožnila každému uživateli vidět aktivitu uživatelů Instagramu, které sleduje. To zahrnuje lajky a komentáře k ostatním obrázkům, ale také upozorňuje, když uživatelé sledují nový účet.

Produktový tým Instagramu uvedl, že karta „followers“ byla původně navržena jako způsob, jak uživatelům usnadnit objevování nových účtů a obsahu Instagramu prostřednictvím toho, co jejich kontakty v aplikaci dělaly. Tento přístup byl navržen před spuštěním karty „prozkoumat“. Bylo zjištěno, že funkce již není potřeba a potenciálně způsobuje problém s ochranou osobních údajů, který by mohl mít dopad na aktivitu uživatelů.

Je možné, že se uživatelé mohou vyhýbat otevřené interakci ve všech oblastech, pokud jsou si vědomi, že jejich sledovatelé jsou schopni tuto aktivitu velmi snadno vidět a potenciálně monitorovat prostřednictvím karty „followers“. Poslední věc, kterou Instagram chce, stejně jako jakákoli prosperující platforma sociálních sítí, je, aby uživatelé neměli jakýkoli důvod s váháním s co největší interakcí v rámci své aplikace. Přesto produktový tým Instagramu prohlásil, že během testování bylo odhaleno, že ve skutečnosti jen málo uživatelů nevědělo nebo nerozumělo, jak karta „followers“skutečně funguje.

Instagram také pomáhá uživatelům vyhnout se podvodům typu phishing. Společnost přidává novou funkci zabezpečení, která přidává seznam oficiálních e-mailových adres od společnosti a umožňuje uživatelům křížovou kontrolu, zda e-mail, který obdrželi, je od příslušné společnosti nebo podvodného uživatele.

Všechny tyto změny ukazují, že bez ohledu na to, jak populární nebo zavedený design vaší obchodní aplikace je, vždy existuje příležitost jak ji vylepšit, vyvinout nebo posunout.

Více k prozkoumání

Firemní

Jak propagovat vaši firemní mobilní aplikaci s malým rozpočtem?

Mobilní aplikace se rychle staly základním aspektem růstu malých podniků a průzkumy ukazují, že téměř polovina všech podniků má nyní mobilní aplikaci, přičemž jedna třetina plánuje v budoucnu investovat do vývoje aplikací ve snaze vyhovět vyvíjejícím se potřebám a očekáváním zákazníků. Je však důležité si uvědomit, že vývoj aplikací je pouze první fází začlenění mobilní technologie do obchodního modelu. Jednoduše mít mobilní aplikaci automaticky nepřinese výhody … počítá se s tím, co s ní uděláte.

Chcete podpořit své podnikání?

Pokračujte do kontaktů pro mobilní aplikaci nebo responzivní web.

Kontaktuje nás ještě dnes

Stačí jen napsat nějaké podrobnosti a naše podpora Vás bude kontaktovat. 

Kontakt

  • 731-941-171
  • info@budtemobilni.cz

Tento web používá cookies k zajištění co nejlepšího zážitku na našem webu.