Jak zviditelnit byznys realitní kanceláře pomocí mobilní aplikace?

Neexistuje žádný univerzální přístup k vytváření skvělé mobilní aplikace - funkce a funkcionality, které budete potřebovat, se liší v jednotlivých odvětvích. To může bát leckdy skličující nejen pro Vás, ale i pro vaši realitní kancelář, protože učinit rozhodnutí jak aplikaci nechat vyvinutou je náročné, ale teď se nebojte - jsme tu, abychom vám to pomohli rozlousknout! V tomto příspěvku se budeme dělit o naše odborné znalosti a nastíníme Vám, co je potřeba, aby se vaše realitní kancelář stala top v oboru s vlastní mobilní aplikací. Takže ať už hledáte aplikaci pro svou realitní společnost poprvé, nebo zoufale potřebuje revizi stávající, přečtěte si tento článek …

Sdílet tento článek

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Neexistuje žádný univerzální přístup k vytváření skvělé mobilní aplikace – funkce a funkcionality, které budete potřebovat, se liší v jednotlivých odvětvích. To může bát leckdy skličující nejen pro Vás, ale i pro vaši realitní kancelář, protože učinit rozhodnutí jak aplikaci nechat vyvinutou je náročné, ale teď se nebojte – jsme tu, abychom vám to pomohli rozlousknout! V tomto příspěvku se budeme dělit o naše odborné znalosti a nastíníme Vám, co je potřeba, aby se vaše realitní kancelář stala top v oboru s vlastní mobilní aplikací. Takže ať už hledáte aplikaci pro svou realitní společnost poprvé, nebo zoufale potřebuje revizi stávající, přečtěte si tento článek …

1. Vlastnosti

Toto je zřejmý bod, který je velmi důležitý. Vaše aplikace musí uživatelům usnadnit procházení nabídky nemovitostí, které máte k prodeji nebo k pronájmu. Je zde však i několik dalších úvah. Samozřejmě budete potřebovat skvělé obrázky, a pokud je máte 360 ° ​nebo i natočená videa, tím lépe. Specifikace by měly být prezentovány v jednotném formátu, PSČ by mělo být snadno viditelné a případně vyznačeno na mapě s oblastí. Očekává se, že půdorysy plus další informace, jako například energetické hodnocení, a dokonce i některé informace o místní oblasti zde budou k dispozici. Také by mělo být snadné vyhledávat a filtrovat vlastnosti a většina uživatelů očekává stejné možnosti jako při návštěvě vašeho webu nebo realitního portálu, jako je například aplikace „RightMove“ číslo jedna v UK.

I zde budete muset uživatelům aplikace usnadnit kontakt, pokud si chtějí zarezervovat prohlídku nebo zjistit více o vaší nabídce nemovitostí.

2. Proveďte platby

Pokud vaše realitní kancelář působí také jako zprostředkovatel pronájmu, možná budete chtít přidat funkce, díky nimž budou vaše každodenní administrativní úkony mnohem pohodlnější a zároveň nájemníkům usnadní život. Vaše aplikace může zahrnovat možnost platby nájemného. Může poskytnout účty, na které mohou provádět platby nebo poskytne informace jak nastavit inkaso. To snižuje břemeno administrativních úkonů a plateb všude a je to rychlé a pohodlné pro obě strany.

3. Nahrajte podrobnosti

Vaše aplikace nemusí být pouze vystavena ve výloze kanceláře. Může to být také místo, kde můžete generovat potenciální zákazníky a také je navést je ke svým makléřům. Mnoho majitelů domů dnes pořizuje obrázky na svých chytrých telefonech, takže se k nim připojte a dejte jim možnost odesílat informace o svém majetku prostřednictvím mobilní aplikace. Obrázky lze rychle vybírat z fotoaparátu telefonu, což vám pomůže rychle inzerovat nové nabídky.

4. Průvodce v okolí

Konkurence v oblasti obchodu s nemovitostmi je velká, takže přidávání vyšší hodnoty vaší kanceláři je vždy výhodné. Jedním snadným způsobem, jak dát uživatelům důvod k tomu, aby vám zůstali věrní, je nabídnout funkce, jako jsou průvodci v okolí – tyto informace jsou klíčovou součástí procesu nákupu nebo pronájmu, tak proč je nenabízet ve své aplikaci? Vaše aplikace uživatele může navést s použitím gps k obchodu, k lékárně nebo ke kinu.

Více k prozkoumání

Firemní

Jak propagovat vaši firemní mobilní aplikaci s malým rozpočtem?

Mobilní aplikace se rychle staly základním aspektem růstu malých podniků a průzkumy ukazují, že téměř polovina všech podniků má nyní mobilní aplikaci, přičemž jedna třetina plánuje v budoucnu investovat do vývoje aplikací ve snaze vyhovět vyvíjejícím se potřebám a očekáváním zákazníků. Je však důležité si uvědomit, že vývoj aplikací je pouze první fází začlenění mobilní technologie do obchodního modelu. Jednoduše mít mobilní aplikaci automaticky nepřinese výhody … počítá se s tím, co s ní uděláte.

Chcete podpořit své podnikání?

Pokračujte do kontaktů pro mobilní aplikaci nebo responzivní web.

Kontaktuje nás ještě dnes

Stačí jen napsat nějaké podrobnosti a naše podpora Vás bude kontaktovat. 

Kontakt

  • 731-941-171
  • info@budtemobilni.cz

Tento web používá cookies k zajištění co nejlepšího zážitku na našem webu.