Shledáváte svůj pracovní stůl skrytý pod obaly od čokolády a zásobníky na papír, plný faktur a poznámek? Sníte o elegantní, efektivní aplikaci, která je minimalistická na prostor, provoz a ovládání? Mnoho kanceláří usiluje o to, jít cestou bez papírování, ale ve skutečnosti je to velmi obtížný cíl. Mohla by vaše malá firma učinit z této vznešené vize realitu pomocí vlastní mobilní aplikace?

Fakturace
Ať už podnikáte v čemkoli, je pravděpodobné, že budete muset zákazníky oslovovat a fakturovat poměrně pravidelně. Jít bez papírovou cestou je v této oblasti mnohem lepší, efektivnější a úspornější pro životní prostředí. Bonusem je, že vaše fakturace je integrována do přímo do mobilní aplikace, což sebou také přinese rychlejší platby – integrací tlačítka platby do samotné faktury způsobí, že vaši zákazníci mohou klikat a platit přímo z vlastního mobilního zařízení.
Správa úloh
Ať už máte malý nebo velký tým, pokud jste často mimo kanceláře, může být pro vás nebo váš tým aplikace pro správu úloh velmi efektivní. Je to lepší než spoléhat na umístěné Emailových pracovních příkazů či papírových kalendářů nebo diářů toto může představovat obrovský skok vpřed, pokud jde o firmu bez papírování. Další výhodou je, že aplikace je efektivnější, každý může mít stejný přístup a je mnohem snazší aktualizovat úlohy a informovat všechny. Zaměstnanci mohou také pomocí aplikace na webu aktualizovat záznamy klientů nebo uchovávat elektronické poznámky, namísto toho, aby nechali informace o provedené práci zapisovat do různých souborů nedostupné ostatním na různých místech.
Seznamy úkolů
Ruce vzhůru, pokud váš stůl je posetý stohy poznámek a také vidíte lepkavé papírky na stolech svých kolegů! Mít aplikaci pro správu seznamů úkolů je snadný způsob, jak snížit množství zbytečného papíru ucpávajícího váš pracovní prostor. Seznamy úkolů založených na aplikacích usnadňují spolupráci s ostatními členy týmu a jako manažer můžete na první pohled vidět, na čem všichni pracují, i jaké zdroje zrovna používají. Firma na bázi spíše bez papírové systému je brainstorming, přístup k souborům a jiným zdrojům také mnohem snazší, neboť každý může sdílet a být na stejném úkolu (bez tisku papíru předem!).
Poznámky ke schůzkám a záznamy klientů
Jak jednodušší by bylo klepnout na jméno do telefonu, zatímco jste pryč ze své kanceláře a získat tak přístup ke klientskému záznamu, který právě potřebujete? Nebo si zrovna nemůžete vzpomenout na úkoly ze schůzky z minulého týdne při dojíždění? Mobilní aplikaci lze použít i na to, aby jste se zbavili množství papírových záznamů z vaší kanceláře.